23 september 2013

SLEEEEP. PLEASE.

herregud jag är så trött.
jag somnade en gång i bussen påväg hem.
en gång i bilen påväg hem från stan.
å sen somnade jag hemma.
innan middagen.

och nu är jag klarvaken
thanks obama.

hursomhelst så slösade jag bort halva dagen med att vara på Handels/Vård & sedan sjukhuset
sen hade vi plötsligt bara två timmar kvar när jag kom till skolan!

roligast var väl trashen eftersom jag och Lucy skulle sy våra godispapperspåsar
och jag som inte använt en symaskin sedan lågstadiet förstod ingenting.
och Lucy berättade att hon misslyckades med att sy förra veckan, så därför gjorde hon det igen
och den här veckan också gick inget bra för henne
och det smittade över på mig, som gjorde som hon gjorde, eftersom hon redan hade gjort detdär en gång
så well
men kul hade vi iaf! xD

sen tillbringade jag ena halvan av resten av dygnet med att sova hopkurad som en köttbulle med en katt upptryckt i ansiktet och filtar å täcken å yllesockor å hoodies för det är så jävla kallt.

och nu är jag hungrig dessutom.
UH WHYY ;_;

jag ska hämta 20 mackor och lite fler filtar å sätta mig ner å se på One Piece nu.


jag trodde aldrig att jag skulle få användning av mina one piece gifs
apperently, I was wrong.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar