25 september 2013

one piece - funniest moment (THE LAST ONE OMG?!)

eh
jag hade hoppats på nått typ
"berätta om hela one piece" elr typ
nått där ja sku få tänka å få flashbacks å nostalgi å allt som finns
men roligaste?
det är ju bara det att
hela one piece..
är kul.....................................................................
.................................................................................................................................

men
det jag kommer att tänka på först å främst
var Thriller Bark


jag har säkert lagt upp den här
MÅNGA gånger redan
men..
Luffy..
och
...
asså...
One Piece..
Oda..
wtf
det är bäst.

och roligaste?
det finns sjukt mycket roligare delar än bara dethär
jag sitter å ler igenom hela serien just nu
animen asså
O_O
UGH VAD SEG JAG ÄR PÅ ATT SKRIVA NU

sammanfattning: skulle jag måsta ta en rolig del ur One Piece, skulle jag skriva ner hela animen här
och understryk ANIMEN, för den är så mycket bättre än mangan (eftersom den är längre och har mer delar som inte finns i böckerna.)

SÅ ska någon nånsin se på One Piece
så rekommenderar jag animen. det är dessutom gratis
online iaf.
de första 300 episoderna är som tur är på engelska
de sista 300 episoderna däremot
är inte på engelska


omg det var mitt sista one piece inlägg.
jag tror jag aldrig gjort klart en sånhärn 30 days challenge förut!
APPLÅDER!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar