19 september 2013

jag är förfan expert.

åh vad det är mysigt med regn!
jag vaknade vid 11 imorse av ljudet av ösregn å en stor lurvig katt precis vid näsan

jag har inte gjort så mycket idag
som vanligt
jag spelade lite ps3
ragequita
läste
sen tänkte ja spela sims

AND SUDDENLY
så kom de nån jävla popup ruta att ja int kunna starta sims för att ja måsta uppdatera grafikkortet å en massa skit
jag blev förbannad
det har ju funkat utmärkt förut?!
varför NU?!
WHAT?!
så väntade jag på att pappa sku komma hem
så gick ja ner å klaga
så blev han sur
så blev jag sur
så gick jag upp igen
och

you know
google is your friend. <3
så jag fixade allt
SJÄLV
HAH!
nå nästan, om man räknar bort google
men fortfarande

så sen dess har jag spelat sims!
som förvånansvärt gick så mycket lättare än innan?
är det meningen?
ingen aning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar