2 september 2013

DUBLE! Dumle* nomnom

vi for till studerande hälsan idag!
vi var där i ca 15minuter, sen fick vi gå till bussplan & vänta typ en halvtimme på bussen. Sen tog det ca 40-50 minuter till skolan och sen fick vi gå ÄNDA från Sarlings till skolan.
så var det en halvtimme till lunch och så slösade vi bort halva dagen!

YEH.

efter lunchen (har jag berättat att lunchen är SÅ SJUKT GOD. jag far till skolan i stort sett bara för den, för även näre blir korv eller nått sånt äckligt så smakar det guddomligt.)
så hade vi fritt skap, å då satt vi alla i en ring & sku rita av personen mittemot med VÄNSTER (dun dun duu) hand. eller med höger om man är vänsterhänt.
det blev både fult och jobbigt, men det var så sjukt kul på samma gång.

sen eftersom vi hade asmycket tid kvar, fick vi rita varann utan att kolla på pappret också.

och efter det hade vi trash då vi gjorde armband av snören och pärlor! :')
det var så mycket roligare än det låter och helt plötsligt hade tiden bara flygit iväg!

vi fick btw en härlig läxa från trashen, vi måste ha godispapper med till nästa gång = jag hade en ursäkt för att mamma sku fara till Hugos & köpa godis med papper på. nog för att jag får äta godis vilken dag som helst, men jag håller mig fortfarande till lördagar mest för min hälsas skull.

FAST VEM FAN BRYR SIG OM SÅNT?!

så nu sitter jag här och käkar dumle!

mina böcker har int kommit än, så mamma & jag ska fara till biblioteket om en liten stund & leta upp nånting åt mig att läsa, eftersom jag har läst som en... åh jag är så dålig att jämföra saker... jag har läst som en elefant. 
= SKITMYCKET.

jag tycker inte om bildlösa inlägg så här är en bild på en full smurf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar