3 september 2013

six degrees of life

2 timmar photoshop idag och till skillnad från förra gången så LÄRDE jag mig nått!
till exempel hur man svänger på bilder, för int fan kunna det va lika simpelt som SAI.

efter det var det lunch och så drama&teater
å det var verkligen skitkul!
eftersom vi har Bodil (en "tant" som beter sig som ett hyperaktivt barn och bara sprider glädje helt enkelt)
så låg alla och vred sig av skratt (bokstavligen) på golvet.
vi lekte bara en massa lekar

fast efter det hade vi projekt och det var så tråkigt att jag höll på att somna. Mojje bara pratade på om historia, och jag hade ingen jävla aning om att det skulle vara historia medblandat i det.

fast det tog inte för lång tid tills det var slut och vi fick fara hem!

och dedär böckerna.
int har de dykt upp än.
det skulle ta TVÅ-TRE DAGAR.
det har gått... 9 dagar.
när de där böckerna kommer lovar jag er att jag ska sitta och stirra på dom i minst tio minuter!

detta är tacken för att man bor på Åland.
så fort jag har råd ska jag härifrån. så länge katten följer med ofc, jag kan inte lämna stackarn.

som tur är har jag annat att göra undertiden, men ENDÅ?! WHAT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar