10 september 2013

NY DESIGN OMG

uuh det är så sjukt svårt att hitta bra bakgrunder till blogger.
det får int va för stort
men de måst va tillräckligt stort för att de ska se bra ut.
å när ja äntligen hittat nått
märker ja nu att den e pixlig.
fuck.

hursomhelst
jag har haft en skog som bakgrund på tumblr hur länge som helst, kanske 1 år tom elr nått, sen jag hittade Stylish iaf.
och jag har ÄLSKAT bakgrunden på tumblr.
det gör hela tumblr mycket mysigare att gå igenom bilderna.

såhär ser min tumblr ut nu:
 och ser ni hur mysigt det är?! 

jag hade denhär förut i typ 1 år tills den helt plötsligt slutade funka:

(inte min bild dock..)

och den var väl ännu bättre. jag saknar den, men ska den int funka så får ja väl hitta en annan.
å de gjorde jag.

blogger däremot.
är som sagt omöjligt näre gäller sånhärnt.
men well.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar