4 september 2013

i still look for your face in the crowd, oh if you could see me now

meep
det har vart en ytterst tråkig dag idag. kan man säga så? YTTERST tråkig.. o-o
hursomhelst

jag är för bra för alla andra på photoshop, för jag blev klar typ 20minuter före resten å vår lärare visste int ens vad hon skulle ge för uppgifter åt mig..
jag kan säga, jag har inte lärt mig så mycket annat nytt än var man svänger på bilder.
en sak jag lärt mig däremot, är att min önskan att få photoshop bara har blivit större ;_;
men jag vet int om jag endå känner för att lägga 600-700€ på det... det känns lite väl när jag endå fick SAI för 40€...

sen skulle jag ha PIANO.
förstå mig inte fel, jag spelade piano när jag var liten. ja asså, bä bä vita lamm och lille katt. för mormor lärde mig det, och sen satt jag hela dagarna och spelade bara det ungefär.
men man får ju välja ämnen, som ni kanske förstått, och eftersom jag inte visste om jag hade tillräckligt med timmar, så tog jag ju ofc till några ämnen som verkade mindre kul, och hoppades att de skulle bli bortlämnade.
såklart blev inte piano det.

när jag dessutom fick reda på att de andra 3 som har det, hade sin lektion i tisdags, och jag var DEN ENDA som skulle ha idag, blev jag en aning misstänksam.
dessutom tyckte jag att jag såg vår musiklärare gå iväg till parkeringen med väska och jacka och allt bara någon timme tidigare
men jag satte mig ner och väntade
och väntade
och väntade
etc
etc
etc
helt plötsligt hade 20 minuter gått och det var då jag klagade åt Linda på facebook
sen hade 45 minuter gått och ingen hade sökt upp mig
helt plötsligt hade hela lektionen gått och jag hade legat i soffan och läst och spelat på min mobil vartannat.

riktigt skön timme om jag får säga det själv. jag tror min lärare antingen glömde bort mig eller inte ens visste om det, å visst kunna jag ju ha gått och sagt till, men varför? när jag kunna ha en håltimme istället?

I'm such a rebel.


måste visa vad jag SKREV igår!
jag har aldrig skrivit något så fint i hela mitt liv! även om det är lite hackigt i kanterna, men fortfarande!
tänk vad fint om man kunna skriva sådär på heltid och inte bara när man sitter i en halvtimme och koncenterear sig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar