20 september 2013

welcome to my life ähum iphone, ios7eleven!

och helt plötsligt
fick jag en ny mobil.

nå inte riktigt
men med ios7 ser det ut så
DET ÄR SÅ FULT.
APPLE VAD HAR NI GJORT?!

det enda jag älskar är låsskärmen

den ser så fin ut!
fast inget ser ut som iphone längre
bara mina sidor med spel å random appar jag laddat ner
resten påminner så sjukt mycket om android. och android = fult.
ursäkta, men det är min åsikt.
så nu är halva iphone också ful
jävla skit

nåja
kul med ny mobil iaf.

hursomhelst
jag såg nyss en 1½h lång video med amnesia av pewds!
yepp.

å nu tänkte ja spela sims
ja har egentligen lust att lägga mig i soffan me en påse chips å se på nån serie elr typ
ähum
one piece
men de e så jobbigt att byta sladdar

å andra sidan äre jobbigt att starta sims också


nu vet jag int vad jag ska göra längre ;_;
crap

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar