6 september 2013

ZOMBIEHÄNDER

moppen är nu min bästa vän.
jag tjänar så mycket tid på att köra till skolan än att ta bussen! 
25 minuter tog det till Folkis! och 5 minuter från Hugos å hem, ja kände mig tvungen att kolla de å :3
dessutom kom jag tom hem INNAN bussen ens hade kommit till Folkis

i luv yu mah moppe <3

så jag tjänar 1½h på det
= jag kan sova mer än 1 timme längre på morgonen
DET FINNS SÅ MYCKET FÖRDELAR

bortsett från bensinen fast jag betalar int allt.

HURSOMHELST

eftersom jag trodde det sku ta 100 år till Folkis med min lilla knubbiga moppe, så kom jag alltför tidigt. Däremot fick jag stiga upp klockan 8 å var glad endå!

Dessutom satt jag och läste i biblioteket i typ 1 timme tills min lektion börja klockan 10 och det var väl den bästa skolmorgon jag haft på två veckor?

så hade vi studieteknik som var helt lagom tråkigt. 
och efter det gick vi runt i art park

och nu vet jag något jag måst göra hemma!
de hade nämligen gjort händer, av typ betong elr nått, som stack upp ur marken såde såg ut som zombies.
tänk om man sku göra sånna, plus en gravsten, å typ måla allt såde blir lite blodigt och jordigt
och sätta det vid vårt gamla spökhus på gården?
mormor kommer aldrig våga sig dit.

men det måst jag göra och pappa verkade också gilla min idé!

sen körde jag hemåt efter det och kom hem runt 14.05!
sku jag tagit bussen hade jag väl vart hemma runt 16..

I'M SO HAPPY MY MOPPE IS BACK! <3

jag har inga bilder så här är lite från SIMS! WEEY!

 påtal om zombies.


 ehm. påtal om zombies.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar