4 september 2013

one piece - favorite except for a mugiwhat?

vem läser min blogg egentligen? jag har asmycket sidvisningar men de enda jag minns att jag skulle ha sagt nått om min blogg åt är väl Linda, Jojjohh & Elin..
annars kanske det är nån jävel som sitter och klickar upp och stänger min blogg igen etc bara för att sidvisningarna ska slå i taket.
dom borde fixa det tycker jag.

hursomhelst

favorite pirate except for a mugiwhatever
jag kommer aldrig ihåg hela japanska ordet.
stråhatt.
Luffy's klan.
ingen där alltså.

och eh..

jag har ju i stort sett räknat upp mina favoriter...

Ace (till höger.. if you couldn't figure it out yourself.)
tar jag.

och nu
när jag tänker efter ännu mer

åh herregud vilken idiot jag var
på most emotional scene
jag glömde helt å hållet vad som hände runt bok 60
fast jag tänker inte nämna det endå eftersom det är en för stor spoiler, men alla som vet vilken del jag pratar om, förlåt för att jag glömde det. ;_;

HOW COULD I?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar