11 september 2013

WATER 7 / one piece- fight?

har vart hemma idag!
vaknade med mensvärk så.. fuck that shit.

har väl int gjort så mycket annat förutom att se på One Piece & käkat pizza.
jag har ÄNTLIGEN kommit till Water 7 och jag är SÅ glad över det!

däremot vet jag inte hur länge engelska dubbet håller så vi får väl se om jag tröttnar om jag måste byta till japanska.
än så länge går det till 252 elr så! och 18 september ska det komma ut ännu mer!
annars får jag sitta å gråta ett tag å sen hitta en ny serie så länge

livet är hårt när tv-serier tar slut elr något helt plötsligt händer (ehm, byter språk ;_;)

dessutom har jag blivit helt beroende av gifs på sista tiden (senaste veckan ungefär.) så när det passar sig så kommer jag slänga in en gif lite här å där! :D

---------------------------------

one piece - favorite fighting scene/best Luffy fight

men har inte jag typ redan svarat på dehär?
elr kanske int exakt, men svaret finns iaf i ett annat inlägg...

båda svaren är CP9
och jag behöver knappast gå in mer på detaljerna. isåfall får ni leta upp de andra inläggen som handlar om Water 7 & Enies Lobby.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar