28 september 2013

Clay1

jo att
jag misslyckades just med en grejj
i sims
det var så att
min sim fick en son
och jag satt & funderade ett tag på vad jag skulle döpa honom till
så tänkte jag "CLAY!" för min andra son höll på göra en gubbe ur lera
så jag skrev "Clay"
och i misstag
råkade jag klicka på 1.
så det blev Clay1
och jag skulle klicka på backspace för att ångra de då
så klickade jag på enter
så fick jag panik
jag hade nyss råkat döpa min son till Clay1
så jag råkade i misstag klicka bort rutan där man väljer egenskaper
så nu har jag en son som heter Clay1
och han har inga personligheter alls.
det enda positiva är väl att han är någå rysligt söt
men jao..
här har ni
Clay1
ETT
JUST WHY, SIMS. WHY?!

här är också en bild av min katt som kramar min teddybjörn


nawwwshshhwnnsg sooo cuwt! ~<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar