13 september 2013

POOF and my memory's gone!

jag märkte att smileyn jag försökte sätta som rubrik i mitt förra inlägg
inte alls fungerar.
den blev lite sned och konstig, tycker jag..

whatsoever
har jag börjat glömma bort saker jättefort?
jag går runt och tänker på något, oftast nått ja ska göra
så försvinner de typ direkt. det räcker med att något distraherar mig
POOF
ede borta ._.

och sen plötsligt, kommer de tillbaka. och jag tänker "JAJUSTE! :'D" å sen
POOF
så ede borta direkt igen.
och jag sitter och försöker minnas vad fan det var jag tänkte göra

nu var de ju nånting igen
men jag minns inte vad.
det var något med min garderobsdörr iaf...
hm................

whatsoever.
hade sovmorgon idag! skulle va i skolan till 10:15
och så hade vi en lektion studieteknik
som bara flög iväg
jag minns inte ens vad vi gjorde (speaking of my memory)
men den tog slut fort iaf
så var det lunch och då fick jag ett mess av mamma att ja skulle till sjukhuset.

så jag skippade sista lektionen och for till sjukhuset!..
och kom hem till 2 och har läst City of Ashes!
sen dess asså.

men herregud vad var det jag skulle göra o_o
vafan är det för speciellt med min garderobsdörr?!
wtf
åh jag vet!

What's wrong with Therese's memory?
What's up with her wardrobe door?
FIND OUT
IN THE NEXT EPISODE OF---

forget it, you'll probably never find out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar